XM.sk
Predaj & servis
Od roku 2013
Objednávky prijaté do 15:00 budú expedované ešte v ten istý pracovný deň. Pri objednávkach v piatok po 15tej a cez víkend, budú expedované nasledovný pracovný deň. Ako darček je pri telefónoch DOPRAVA ZADARMO.
Záručná lehota je 24 mesiacov, ak sme ju my ako e-shop sami nepredĺžili. Máte tiež možnosť si ju sami predĺžiť prostredníctvom programu Care + .
V prípade, že tovar, ktorý ste si u nás zakúpili, nefunguje ako by mal, postaráme sa samozrejme o nápravu. Váš produkt uzdravíme v našom špecializovanom servise.
Ako najlepšie postupovať – tu je pár jednoduchých krokov:
V prvom rade je potrebné k reklamovanému tovaru vypísať reklamačný formulár, ten sa nachádza priamo na tomto odkaze : reklamačný formulár .
Pokiaľ je formulár starostlivo vypísaný, priložíte ho s kópiou faktúry do balíka tak, aby sa tovar pri preprave nepoškodil. (ak nemáte faktúru alebo možnosť spraviť kópiu – napíšte nám prosím mail na info@xm.sk).
Adresa na zaslanie reklamácie je XM.CZ, Pláničkova 443/5, Praha 6, 162 00 Česká Republika.
Výber dopravy je už na Vás. V prípade Slovenskej pošty odporúčame balík poslať doporučene, aby sme vedeli balík v prípade meškania nájsť, podľa sledovacieho čísla.
V prípade potreby nás kontaktujte na info@xm.sk, kde Vám poskytneme asistenciu pri riešení reklamácie.
Pokiaľ chcete tovar odovzdať osobne, môžete tak urobiť v našej prevádzke na Prahe 6, kde sa Vám pracovník reklamačného oddelenia bude plne venovať. So sebou prineste doklad o kúpe.
Vrátenie tovaru do 14 dní – (tzv. odstúpenie od kúpnej zmluvy)
Ak ste zistili, že Vám tovar z objednávky nevyhovuje a chcete ho vrátiť, tovar pošlite na našu adresu XM.CZ, Pláničkova 443/5, Praha 6, 162 00 Česká Republika. Spolu s vyplneným formulárom na vrátenie. V prípade potreby nás kontaktujte e-mailom pre prípadnú asistenciu.
Ak sa jedná o telefón, ten vracajte aj s odpárovaným Xiaomi účtom (aj keď si nie ste vedomí, že tam nejaký máte - máte ho tam takmer určite a my ho bez Vášho hesla nebudeme schopní odpárovať ani po uvedení do továrenského nastavenia). Ďakujeme.
Reklamácie / vrátenia telefónu - prosíme, čítajte pozorne:
1. Dokumenty stiahnite, vytlačte a vyplňte všetky požadované údaje.
2. Priložte k zásielke starostlivo vyplnené dokumenty.
3. Pri reklamácii vždy zasielajte príslušenstvo!
4. Dôležité: Odstráňte PIN / gesto, ktorým odomykáte telefón.
5. Zásielku odošlite na adresu XM.cz, Pláničkova 443/5, Praha 6, 162 00.
Pozn .: V prípade pozáručnej / mimo záručnej opravy uveďte namiesto čísla objednávky servisné číslo pridelené servisným oddelením.