XM.sk
Predaj & servis
Od roku 2013
Záručná lehota je 24 mesiacov, ak sme ju my ako e-shop sami nepredĺžili. Máte tiež možnosť si ju sami predĺžiť prostredníctvom programu Care + .
V prípade, že tovar, ktorý ste si u nás zakúpili, nefunguje ako by mal, postaráme sa samozrejme o nápravu. Váš produkt uzdravíme v našom špecializovanom servise.
Ako najlepšie postupovať – tu je pár jednoduchých krokov:
V prvom rade je potrebné k reklamovanému tovaru vypísať reklamačný formulár, ten sa nachádza priamo na tomto odkaze : reklamačný formulár.
Pokiaľ je formulár starostlivo vypísaný, priložíte ho s kópiou faktúry do balíka tak, aby sa tovar pri preprave nepoškodil. (ak nemáte faktúru alebo možnosť spraviť kópiu – napíšte nám prosím mail na info@xm.sk).
Pokiaľ sa objavila závada na telefóne (nenabíja, nejde zapnúť, nereaguje na nabíjačku), prosím zašlite s reklamovaným telefónom aj príslušenstvo (nabíjačku a kábel).
Adresa na zaslanie reklamácie je XM.CZ, Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00 Česká Republika. (aj ako výdajné miesto zásielkovne)
Výber dopravy je už na Vás. V prípade Slovenskej pošty odporúčame balík poslať doporučene, aby sme vedeli balík v prípade meškania nájsť, podľa sledovacieho čísla.
V prípade potreby nás kontaktujte na info@xm.sk, kde Vám poskytneme asistenciu pri riešení reklamácie.
Pokiaľ chcete tovar odovzdať osobne, môžete tak urobiť v našej prevádzke na Prahe 6, kde sa Vám pracovník reklamačného oddelenia bude plne venovať. So sebou prineste doklad o kúpe.
"Osem vecí pred reklamáciou"
1. Overte, kde ste zariadenie kúpili a či platí ešte záručná lehota (24 mesiacov) - prípadne s XM CARE 36 mesiacov.
2. Uistite sa, že zariadenie používate v súlade s manuálom, môžete tam nájsť riešenie niektorých problémov (ako párovanie sluchátiek a hodiniek) - návod nájdete aj na našich stránkach v popise produktu (manuály).
3. Overte fyzický stav zariadenie. Pokiaľ ste našli niečo neštandardné (prehnuté telo telefónu, poškodený konektor, zaseknuté tlačítka) nepokúšajte sa zariadenie sami opraviť! mohlo b prísť k ďalšiemu poškodeniu a záručná oprava by mohla byť zamietnutá z dôvodu Vášho zásahu. (napr vyrovnanie prehnutého tela). Ak je to možné zálohujte si všetky osobné dáta - v rámci reklamáciu bude Vaše zariadenie uvedené do továrenského nastavenia.
4. Spustite telefón v núdzovom režime*
5. Odoberte všetky účty zariadenia (je možné ich odobrať online, Google : google.com, Xiaomi účet: i.mi.com) a uveďte telefón do továrenských nastavení (odstráni všetky dáta z telefónu).
6. Znova otestujte závadu - veľmi často závadu odstráni práve továrenské nastavenie.
7. Zabalte zariadenie do vhodného obalu a postupujte podľa pokynov vyššie. (zaslanie s príslušenstvom a reklamačným fomulárom.
8. Do 30 kalendárnych dní od prijatia zariadenia Vám bude zalsané vyjadrenie o vašej reklamácií.
*https://xm.cz/blog/miui-12-tipy-a-triky-co-je-nouzovy-rezim-a-jak-se-do-nej-dostat/
Vrátenie tovaru do 14 dní – (tzv. odstúpenie od kúpnej zmluvy)
Ak ste zistili, že Vám tovar z objednávky nevyhovuje a chcete ho vrátiť, tovar pošlite na našu adresu XM.CZ, Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00 Česká Republika. Spolu s vyplneným formulárom na vrátenie. V prípade potreby nás kontaktujte e-mailom pre prípadnú asistenciu.
Ak sa jedná o telefón, ten vracajte aj s odpárovaným Xiaomi účtom (aj keď si nie ste vedomí, že tam nejaký máte - máte ho tam takmer určite a my ho bez Vášho hesla nebudeme schopní odpárovať ani po uvedení do továrenského nastavenia). Ďakujeme.
Reklamácie / vrátenie telefónu - prosíme, čítajte pozorne:
1. Dokumenty stiahnite, vytlačte a vyplňte všetky požadované údaje.
2. Priložte k zásielke starostlivo vyplnené dokumenty.
3. Pri reklamácii vždy zasielajte príslušenstvo!
4. Dôležité: Odstráňte PIN / gesto, ktorým odomykáte telefón.
5. Zásielku odošlite na adresu XM.cz, Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00.
Pozn .: V prípade pozáručnej / mimo záručnej opravy uveďte namiesto čísla objednávky servisné číslo pridelené servisným oddelením.