Objednávky prijaté do 15:00 budú expedované ešte v ten istý pracovný deň. Pri objednávkach v piatok po 15tej a cez víkend, budú expedované nasledovný pracovný deň. Ako darček je pri telefónoch DOPRAVA ZADARMO.

0949 177 096

Po-Pia: 8:30-17:00

info@xm.sk

Píšte kedykoľvek

Nezabudli ste na niečo?

Nákupný košík

V košíku nemáte žiadny tovar.

Vrátenie tovaru a reklamácia

Záručná lehota je 24 mesiacov, ak sme ju my ako e-shop sami nepredĺžili. Máte tiež možnosť si ju sami predĺžiť prostredníctvom programu Care + .

V prípade, že tovar, ktorý ste si u nás zakúpili, nefunguje ako by mal, postaráme sa samozrejme o nápravu. Váš produkt uzdravíme v našom špecializovanom servise.

Ako najlepšie postupovať – tu je pár jednoduchých krokov:

V prvom rade je potrebné k reklamovanému tovaru vypísať reklamačný formulár, ten sa nachádza priamo na tomto odkaze : reklamačný formulár.

Pokiaľ je formulár starostlivo vypísaný, priložíte ho s kópiou faktúry do balíka tak, aby sa tovar pri preprave nepoškodil. (ak nemáte faktúru alebo možnosť spraviť kópiu – napíšte nám prosím mail na info@xm.sk).

Pokiaľ sa objavila závada na telefóne (nenabíja, nejde zapnúť, nereaguje na nabíjačku), prosím zašlite s reklamovaným telefónom aj príslušenstvo (nabíjačku a kábel).

Adresa na zaslanie reklamácie je XM.CZ, Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00 Česká Republika. (aj ako výdajné miesto zásielkovne) 

Výber dopravy je už na Vás. V prípade Slovenskej pošty odporúčame balík poslať doporučene, aby sme vedeli balík v prípade meškania nájsť, podľa sledovacieho čísla. 

V prípade potreby nás kontaktujte na info@xm.sk, kde Vám poskytneme asistenciu pri riešení reklamácie.

Pokiaľ chcete tovar odovzdať osobne, môžete tak urobiť v našej prevádzke na Prahe 6, kde sa Vám pracovník reklamačného oddelenia bude plne venovať. So sebou prineste doklad o kúpe.

"Osem vecí pred reklamáciou"

1. Overte, kde ste zariadenie kúpili a či platí ešte záručná lehota (24 mesiacov) - prípadne s XM CARE 36 mesiacov.

2. Uistite sa, že zariadenie používate v súlade s manuálom, môžete tam nájsť riešenie niektorých problémov (ako párovanie sluchátiek a hodiniek) - návod nájdete aj na našich stránkach v popise produktu (manuály).

3. Overte fyzický stav zariadenie. Pokiaľ ste našli niečo neštandardné (prehnuté telo telefónu, poškodený konektor, zaseknuté tlačítka) nepokúšajte sa zariadenie sami opraviť! mohlo b prísť k ďalšiemu poškodeniu a záručná oprava by mohla byť zamietnutá z dôvodu Vášho zásahu. (napr vyrovnanie prehnutého tela). Ak je to možné zálohujte si všetky osobné dáta - v rámci reklamáciu bude Vaše zariadenie uvedené do továrenského nastavenia.

4. Spustite telefón v núdzovom režime*

5. Odoberte všetky účty zariadenia (je možné ich odobrať online, Google : google.com, Xiaomi účet: i.mi.com) a uveďte telefón do továrenských nastavení (odstráni všetky dáta z telefónu). 

6. Znova otestujte závadu - veľmi často závadu odstráni práve továrenské nastavenie.

7. Zabalte zariadenie do vhodného obalu a postupujte podľa pokynov vyššie. (zaslanie s príslušenstvom a reklamačným fomulárom.

8. Do 30 kalendárnych dní od prijatia zariadenia Vám bude zalsané vyjadrenie o vašej reklamácií.

*https://xm.cz/blog/miui-12-tipy-a-triky-co-je-nouzovy-rezim-a-jak-se-do-nej-dostat/

 

Vrátenie tovaru do 14 dní – (tzv. odstúpenie od kúpnej zmluvy)

Ak ste zistili, že Vám tovar z objednávky nevyhovuje a chcete ho vrátiť, tovar pošlite na našu adresu XM.CZ, Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00 Česká Republika. Spolu s vyplneným formulárom na vrátenie. V prípade potreby nás kontaktujte e-mailom pre prípadnú asistenciu. 

Ak sa jedná o telefón, ten vracajte aj s odpárovaným Xiaomi účtom (aj keď si nie ste vedomí, že tam nejaký máte - máte ho tam takmer určite a my ho bez Vášho hesla nebudeme schopní odpárovať ani po uvedení do továrenského nastavenia). Ďakujeme.

 

Reklamácie / vrátenie telefónu - prosíme, čítajte pozorne:

1. Dokumenty stiahnite, vytlačte a vyplňte všetky požadované údaje.

2. Priložte k zásielke starostlivo vyplnené dokumenty.

3. Pri reklamácii vždy zasielajte príslušenstvo!

4. Dôležité: Odstráňte PIN / gesto, ktorým odomykáte telefón.

5. Zásielku odošlite na adresu XM.cz, Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00.

Reklamácia (.pdf)

Reklamácia (.doc)

Vrátenie tovaru (.pdf)

Vrátenie tovaru (.doc)

Pozn .: V prípade pozáručnej / mimo záručnej opravy uveďte namiesto čísla objednávky servisné číslo pridelené servisným oddelením.

Sme špecialisti na Xiaomi už od roku 2013

Máme vlastný záručný
aj pozáručný servis

Doručenie 
do 48 hodín

Novinky od Xiaomi
ako prvý v SR

K mobilným telefónom doprava a darček zadarmo