XM.sk
Predaj & servis
Od roku 2013
Záručná lehota je 24 mesiacov (fyz. osoba) a 12 mesiacov (IČ - firma), pokiaľ sme ju sami nepredĺžili či zmluvne neupravili. Máte tiež možnosť si ju sami predĺžiť prostredníctvom programu Care+
V prípade, že tovar, ktorý ste si u nás zakúpili, nefunguje ako by mal, postaráme sa samozrejme o nápravu.
1) REKLAMAČNÝ FORMULÁR - Toto je najdôležitejší prvok, ktorý nám uľahčí komunikáciu s Vami a čo sa stalo s tovarom.
2) FAKTÚRA - Pokiaľ je formulár dôkladne vypísaný, priložte ho s kópiou faktúry do balíka tak, aby sa tovar pri preprave nepoškodil. (ak nemáte faktúru alebo možnosť urobiť kópiu – napíšte nám prosím email na info@xm.sk alebo cez chat, radi Vám ju pošleme)
3) ZÁVADA - Pokiaľ sa objavila závada na zariadení (nenabíja, nejde zapnúť, nereaguje na nabíjačku), prosím zašlite s reklamovaným tovarom aj príslušenstvo (nabíjačka + kábel). Toto je dôležité, aby sme mohli vylúčiť chybu jedného či druhého.
4) ADRESA - Adresa na zaslanie reklamácie je: XM.cz, Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00 Česká republika. (Neprijímame balíky na dobierku!)
5) DOPRAVA - Výber dopravy je už na Vás. Odporúčame v prípade Slovenskej pošty poslať balík doporučene, aby sme ho dokázali v prípade oneskorenia nájsť, podľa sledovacieho čísla.
Pokiaľ chcete reklamovaný tovar odovzdať osobne, môžete tak urobiť v našej prevádzke na Prahe, kde sa Vám pracovník reklamačného oddelenia bude plne venovať. So sebou prineste doklad o kúpe.
1. Overte kde bolo vaše zariadenie kúpené a či platí ešte záručná lehota (2 roky) prípadne predĺžená 3-ročná záruka - XM Care+
2. Uistite sa že zariadenie používate v súlade s manuálom, môžete tu tiež nájsť riešenie niektorých problému (predovšetkým párovanie slúchadiel a hodiniek) - návod na párovanie nájdete v popise produktu na našom webe / manuály
3. Overte fyzický stav zariadenia. Ak ste našli niečo neštandardné (prehnuté telo zariadenia, poškodený konektor, zarazené tlačidlá..) nepokúšajte sa zariadenie sami opraviť! mohlo by dôjsť k ďalšiemu poškodeniu a záručná oprava by mohla byť zamietnutá vplyvom vášho zásahu, (Napr.: porovnanie prehnutého tela zariadenia) bez ohľadu na popisovanú závadu. Ak je to možné zálohujte si všetky dáta (HDD, cloud, flashdrive…) v rámci reklamácie sa bude uvádzať zariadenie do továrenského nastavenia/prehrania softvéru.
4. Spustite zariadenie v núdzovom režime / využite druhý priestor (ak je to možné)
5. Odoberte všetky účty zo zariadenia (možno odstrániť aj online, Google: google.com , Xaiomi účet: i.mi.com) a uveďte ho do továrenského nastavenia (odstráni všetky dáta v telefóne)
6. Znovu otestujte závadu - veľmi často závadu odstráni prevedenie továrenského nastavenia, kompatibilita dát medzi rôznymi verziami aplikácií a ich dátami, predovšetkým ak sú dáta zdieľané na viacerých zariadeniach či vykonaná obnova z iného zariadenia, iné verzie Operačného systému Android a grafické nadstavby, nie je zaručená.
Stále nič?
7. Zabaľte zariadenie s dodaným príslušenstvom bezpečne do vhodného obalu a zašlite ho bez účtov a v továrenskom nastavení v kompletnom balení (adaptér a USB kábel) na reklamáciu spolu s čitateľne vyplneným REKLAMAČNÝM FORMULÁROM - možno vyplniť aj elektronicky. (ktorý nájdete nižšie)
8. Do 30 kalendárnych dní od prevzatia zariadenia Vám bude zaslané vyjadrenie o vyriešení Vašej reklamácie. Následne očakávajte doručenie zariadenia späť na vami udanú adresu, reklamačný formulár tak vyplňujte starostlivo a závadu podrobne popíšte, prípade doložte podklady (foto, video záznam), v prípade osobného odberu výzvu na vyzdvihnutie na adrese: Nad Alejí 29, Praha 6.
Pokiaľ ste zistili, že Vám tovar z objednávky nevyhovuje a chcete ho vrátiť, tu Vám prinášame návod ako na to:
1) FORMULÁR - Než budete vracať tovar je veľmi dôležité nám vyplniť formulár na vrátenie tovaru, kde potom budú všetky potrebné údaje pre rýchle vybavenie Vašej požiadavky. Zaslaním samotného tovaru bez formulára, nemožno nárokovať požiadavku na vrátenie tovaru, pretože nebudeme mať Vaše kontaktné údaje!
2) ČÍSLO OBJEDNÁVKY - Vo formulári je nutné uviesť Vaše číslo Vašej objednávky pre identifikáciu. Prosíme k vrátenému tovaru priložte dodanú faktúru, ako doloženie nákupu.
3) ADRESA - Adresa pre vrátenie tovaru je: XM.cz, Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00 Česká republika. (Neprijímame balíky na dobierku!)
Možno však tovar vrátiť aj na našej pobočke v Prahe - adresy viď Kontakt (TU)
Opäť pripomíname, že je opravu veľmi dôležité tovar doplniť o faktúru a vyplniť formulár na vrátenie. V prípade potreby nás kontaktujte emailom na info@xm.sk pre prípadnú asistenciu. Na webe máme aj chatovacie okno, kde Vám v čase od 9 - 16.30 (pracovné dni chatovacieho okna) radi prípadne pomôžeme.
Pokiaľ sa jedná o telefón, pri vrátení je potrebné odhlásiť Váš účet (aj keď si nie ste vedomí, že tam nejaký máte - máte ho tam takmer určite a my ho bez Vášho hesla nebudeme schopní odparovať ani po uvedení do továrenského nastavenia). Ďakujeme.
4) STAV TOVARU - Objednaný tovar si vyskúšajte, avšak pokiaľ si nie ste istí daným výrobkom, skúšajte ho s najvyššou opatrnosťou. Ak je možné nechajte ochranné prvky na tovar nalepený (ak nebráni vyskúšaniu) uľahčí nám toto posúdenie stavu vráteného tovaru.
Slúchadlá do uší aj náhlavné
Holiace strojčeky, epilátory, zubné kefky, zubné sprchy atď.
Fény, kulmy, žehličky na vlasy
Minimálna suma za čistenie zariadenia je 7,50eur/ks (cena sa môže líšiť v závislosti od náročnosti čistenia a potreby výmeny ďalších komponentov - napr. silikónových častí, cenu čistenia vždy určí servisné stredisko)
Odkazy na stiahnutie: