Vážení zákazníci. Z dôvodu preťaženia našich partnerských kuriérskych spoločností je možné, že sa objednaný tovar bude doručovať s oneskorením. Preto Vás prosíme o ohľaduplnosť, pri omeškaní doručovaného tovaru.

0949 177 096

Po-Pia: 9:00-16:00

info@xm.sk

Píšte kedykoľvek

Nezabudli ste na niečo?

Nákupný košík

V košíku nemáte žiadny tovar.

Vrátenie tovaru a reklamácia

Záručná lehota je 24 mesiacov, ak sme ju my ako e-shop sami nepredĺžili. Máte tiež možnosť si ju sami predĺžiť prostredníctvom programu Care + .

V prípade, že tovar, ktorý ste si u nás zakúpili, nefunguje ako by mal, postaráme sa samozrejme o nápravu. Váš produkt uzdravíme v našom špecializovanom servise.

Ako najlepšie postupovať – tu je pár jednoduchých krokov:

V prvom rade je potrebné k reklamovanému tovaru vypísať reklamačný formulár, ten sa nachádza priamo na tomto odkaze : reklamačný formulár .

Pokiaľ je formulár starostlivo vypísaný, priložíte ho s kópiou faktúry do balíka tak, aby sa tovar pri preprave nepoškodil. (ak nemáte faktúru alebo možnosť spraviť kópiu – napíšte nám prosím mail na info@xm.sk).

Adresa na zaslanie reklamácie je XM.CZ, Pláničkova 443/5, Praha 6, 162 00 Česká Republika.

Výber dopravy je už na Vás. V prípade Slovenskej pošty odporúčame balík poslať doporučene, aby sme vedeli balík v prípade meškania nájsť, podľa sledovacieho čísla.

V prípade potreby nás kontaktujte na info@xm.sk, kde Vám poskytneme asistenciu pri riešení reklamácie.

Pokiaľ chcete tovar odovzdať osobne, môžete tak urobiť v našej prevádzke na Prahe 6, kde sa Vám pracovník reklamačného oddelenia bude plne venovať. So sebou prineste doklad o kúpe.

Vrátenie tovaru do 14 dní – (tzv. odstúpenie od kúpnej zmluvy)

Ak ste zistili, že Vám tovar z objednávky nevyhovuje a chcete ho vrátiť, tovar pošlite na našu adresu XM.CZ, Pláničkova 443/5, Praha 6, 162 00 Česká Republika. Spolu s vyplneným formulárom na vrátenie. V prípade potreby nás kontaktujte e-mailom pre prípadnú asistenciu. 

Ak sa jedná o telefón, ten vracajte aj s odpárovaným Xiaomi účtom (aj keď si nie ste vedomí, že tam nejaký máte - máte ho tam takmer určite a my ho bez Vášho hesla nebudeme schopní odpárovať ani po uvedení do továrenského nastavenia). Ďakujeme.

 

 

Reklamácie / vrátenia telefónu - prosíme, čítajte pozorne:

1. Dokumenty stiahnite, vytlačte a vyplňte všetky požadované údaje.

2. Priložte k zásielke starostlivo vyplnené dokumenty.

3. Pri reklamácii vždy zasielajte príslušenstvo!

4. Dôležité: Odstráňte PIN / gesto, ktorým odomykáte telefón.

5. Zásielku odošlite na adresu XM.cz, Pláničkova 443/5, Praha 6, 162 00.

 

 

- Reklamácia

- Vrátenie tovaru

 

Pozn .: V prípade pozáručnej / mimo záručnej opravy uveďte namiesto čísla objednávky servisné číslo pridelené servisným oddelením.

Sme špecialisti na Xiaomi už od roku 2013

Máme vlastný záručný
aj pozáručný servis

Doručenie najneskôr 
do 72 hodín

Novinky od Xiaomi
ako prvý v SR

K mobilným telefónom doprava a darček zadarmo