XM.sk
Predaj & servis
Od roku 2013
OnePlus prišiel do Českej republiky a prináša nadštandardný servis pre svoje výrobky nezávisle od Vašej distribúcie. Nemusíte tak zariadenie posielať k nám ako predajcovi, ale OnePlus sa Vám o záruku postará a to veľmi rýchlo. Všetko tak zariadite z pohodlia Vášho domova.
Postup ako reklamovať značku OnePlus:
Vyplňte reklamačný formulár na www.oneplus.com/sk/support/repair,
1. Prihlásiť sa na stránky výrobcu svojim účtom, čo máte prihlásený v telefóne:
Krok 1: Prejdite na svoju [stránku objednávok] a kliknite na tlačidlo 'moje objednávky' a určite zariadenie, ktoré chcete obsluhovať, aby ste mohli začať svoju požiadavku.
Krok 2: Vyberte typ RMA. Môžete vybrať možnosť Náhrada
Krok 3: Vyberte položky (Pokiaľ tu Vaše zariadenie neuvidíte, je možné, že ste sa prihlásili iným účtom, ako je v telefóne zaznamenaný, prípadne je možné využiť email: support.cz@oneplus.com či online chat tu: https://service.oneplus.com/cz/contact (chat prebieha väčšinou v anglickom jazyku - operátori sú však veľmi milý a ochotní)
Krok 4: Vyplňte dôvody a nahrajte prílohu
Krok 5: Potvrďte e-mail
Krok 6: Vyberte alebo zadajte adresu
Krok 7: Odošlite žiadosť o RMA Ak ste úspešne odoslali žiadosť o RMA, nájdete ju pod Môj účet > Žiadosť o službu.
2. Na zadanú adresu (ideálne k vám domov) príde kuriér vyzdvihnúť pokazený telefón.
3. OnePlus počas 7–9 dní telefón zhodnotí, opraví alebo priamo vymení za nový.
4. Do 10 dní u vás opäť zazvoní kuriér s úspešne reklamovaným telefónom.
DÔLEŽITÉ!
Pokiaľ aj napriek tomuto návodu sa Vám nepodarí Vaše zariadenie reklamovať priamo u výrobcu, ozvite sa nám a my Vám pomôžeme, alebo priamo zariadenie u výrobcu vyreklamujeme sami. Týmto postupom však ušetríte veľa času pri Vašej reklamácii. Budete tak komunikovať priamo s výrobcom, ktorý má priamy prístup k reklamačným postupom svojich výrobkov.
Ďalšie podmienky reklamačného postupu značky OnePlus:
Záruka pre koncových spotrebiteľov je 24 mesiacov, záruka pre firemných zákazníkov (IČ) je 12 mesiacov
Neplatí pre produkty, ktoré boli zakúpené ako "Zánovné", "Rozbalené", "Bazár"
Pri modeloch OnePlus 7, 7 Pro, 7T a 7T Pro platí aj pre kusy označené ako „zánovné“