0949 177 096

Po-Pia: 8:30-17:00

info@xm.sk

Píšte kedykoľvek

Nezabudli ste na niečo?

Nákupný košík

V košíku nemáte žiadny tovar.

Ako reklamovať zariadenie značky OnePlus?

OnePlus prišiel do Českej republiky a prináša nadštandardný servis pre svoje výrobky nezávisle od Vašej distribúcie. Nemusíte tak zariadenie posielať k nám ako predajcovi, ale OnePlus sa Vám o záruku postará a to veľmi rýchlo. Všetko tak zariadite z pohodlia Vášho domova.

Postup ako reklamovať značku OnePlus:

Vyplňte reklamačný formulár na www.oneplus.com/sk/support/repair,

1. Prihlásiť sa na stránky výrobcu svojim účtom, čo máte prihlásený v telefóne:

              Krok 1: Prejdite na svoju [stránku objednávok] a kliknite na tlačidlo 'moje objednávky' a určite zariadenie, ktoré chcete obsluhovať, aby ste mohli začať svoju požiadavku.

              Krok 2: Vyberte typ RMA. Môžete vybrať možnosť Náhrada
              Krok 3: Vyberte položky (Pokiaľ tu Vaše zariadenie neuvidíte, je možné, že ste sa prihlásili iným účtom, ako je v telefóne zaznamenaný, prípadne je možné využiť email: support.cz@oneplus.com či online chat tu: https://service.oneplus.com/cz/contact (chat prebieha väčšinou v anglickom jazyku - operátori sú však veľmi milý a ochotní)

              Krok 4: Vyplňte dôvody a nahrajte prílohu
              Krok 5: Potvrďte e-mail
              Krok 6: Vyberte alebo zadajte adresu
              Krok 7: Odošlite žiadosť o RMA Ak ste úspešne odoslali žiadosť o RMA, nájdete ju pod Môj účet > Žiadosť o službu.

2. Na zadanú adresu (ideálne k vám domov) príde kuriér vyzdvihnúť pokazený telefón.

3. OnePlus počas 7–9 dní telefón zhodnotí, opraví alebo priamo vymení za nový.

4. Do 10 dní u vás opäť zazvoní kuriér s úspešne reklamovaným telefónom.

DÔLEŽITÉ!
Pokiaľ aj napriek tomuto návodu sa Vám nepodarí Vaše zariadenie reklamovať priamo u výrobcu, ozvite sa nám a my Vám pomôžeme, alebo priamo zariadenie u výrobcu vyreklamujeme sami. Týmto postupom však ušetríte veľa času pri Vašej reklamácii. Budete tak komunikovať priamo s výrobcom, ktorý má priamy prístup k reklamačným postupom svojich výrobkov.

Ďalšie podmienky reklamačného postupu značky OnePlus:

Záruka pre koncových spotrebiteľov je 24 mesiacov, záruka pre firemných zákazníkov (IČ) je 12 mesiacov
Neplatí pre produkty, ktoré boli zakúpené ako "Zánovné", "Rozbalené", "Bazár"
Pri modeloch OnePlus 7, 7 Pro, 7T a 7T Pro platí aj pre kusy označené ako „zánovné“

Sme špecialisti na Xiaomi už od roku 2013

Máme vlastný záručný
aj pozáručný servis

Rýchle doručenie

Novinky od Xiaomi
ako prvý v SR

Vernostný program

Cookies

Používame súbory cookie na zabezpečenie správneho fungovania vášho obľúbeného e-shopu, na prispôsobenie obsahu stránok vašim potrebám, na štatistické a marketingové účely a personalizáciu reklám od Googlu a ďalších spoločností. Kliknutím na tlačidlo „Povoliť všetko“ nám udelíte súhlas s ich zberom a spracovaním a my vám poskytneme ten najlepší zážitok z nakupovania.

Vaše nastavenie súborov cookie

Tu máte možnosť prispôsobiť soubory cookie v súladu s vlastnými preferenciami a neskôr nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v pätičke webu.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých funkcií, ktoré ponúkajú.

Personalizáciu prevádzame na základe vami prehliadnutého tovaru. Ďalej potom upravujeme zobrazovaný obsah podľa toho, čo vás zaujíma.

Tieto cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a za pomoci získaných dát potom môžeme zlepšovať zážitok z nakupovania zákazníkom.

Tieto cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami vrátane Googlu na prenos osobných údajov a personalizáciu reklám, aby boli pre vás zaujímavé.