XM.sk
Predaj & servis
Od roku 2013
Reklamácia produktov značky Dyson sa vykonáva priamo na stránkach výrobcu a formou komunikácie cez WhatsApp alebo cez Živý chat, kde si Vás vezme na starosti operátor. Je to tak najrýchlejší spôsob vybavenia opravy Vášho zariadenia. Ušetríte veľa času a hlavne komunikujete priamo s výrobcom.
Len je treba niekoľko krokov, než budete môcť reklamáciu vykonať. Tu Vás navedieme, ako všetko správne urobiť.
1) Je nutné najskôr vykonať registráciu Vášho zariadenia na stránkach výrobcu Dyson
2) Po úspešnej registrácii Vášho zariadenia Dyson máte 2 možnosti ako kontaktovať výrobcu Dyson:
Je dobré si prípadnú závadu Vášho zariadenia natočiť či zadokumentovať fotkou, pre prípadné doloženie operátorovi, aby Vaše zariadenie mohlo lepšie diagnostikovať takto na diaľku.
Operátor s Vami vykoná diagnostiku zariadenia a navrhne prípadné riešenie. Veľakrát stačí vymeniť diel, ktorý Vám Dyson ZADARMO pošle na priamo na výmenu. Teda daný diel stačí vymeniť a Vaše zariadenie by malo opäť byť plne funkčné. Ak sa tak nestane, treba opäť kontaktovať Dyson a prípadné ďalšie vady na zariadení opäť popísať.
Všetko tak prebieha online a priamo s Vami ako zákazníkom.
POZNÁMKA:
Pokiaľ aj tak by Vám komunikácia s výrobcom Dyson neprebehla alebo by bolo nejakej pomoci či asistencie, radi Vám reklamáciu vybavíme. Odkaz ako reklamovať u nás tu